TŰNJ KI A TÖMEGBŐL

Marketing60

BLOG

Gondolkodj Másképp
Növekedj Okosan

A vállalkozások halála (6. rész)

CSAPNIVALÓ ÜGYFÉLKEZELÉS: ÍGY DOBOD KI A BEVÉTELED ÉS A "JÖVŐPÉNZED" AZ ABLAKON Először is, tisztázzuk mi az a jővőpénz. A jövőpénz az, amit az ügyfeleid az elkövetkezendő időben, napokban, hetekben, hónapokban, vagy években nálad fognak elkölteni és nem a...

A vállalkozások halála (5. rész)

KÜLSŐ GAZDASÁGI TÉNYEZŐK ÉS PIACI VÁLTOZÁSOK AZ ÜZLETI VILÁGBAN VANNAK DOLGOK, AMIKRE NEM VAGY RÁHATÁSSAL Nagyon fontos, hogy foglalkozz vele: ha nem figyelsz rájuk, összeroppanthatják a vállalkozásodat. Ez az a rész, amit sokan szeretik kifogásként használni:„Drága...

A vállalkozások halála (4. rész)

A legtöbb mikrovállalkozásban a tulajdonos egyben minden is: vezető, értékesítő, marketinges, könyvelésért felelős, beszerző, futár, ügyfélszolgálat… Ez egy darabig működik is. Sőt, sokan erre büszkék: "én mindent egyedül csinálok!" De egy idő után ez nem hősiesség,...

A vállalkozások halála (3. rész)

Piackutatás és marketing hiányosságaiAmikor vállalkozóként belevágsz valamibe, természetes, hogy szerelmes vagy az ötletedbe. A terméked vagy a szolgáltatásod szemed fénye lesz. De itt egy nagy igazság: a piacot nem érdekli, hogy neked mi a szíved csücske. A piac azt...

A vállalkozások halála (2. rész)

Pénzügyi tervezés és forráshiányAmikor elindul egy vállalkozás, az első hetekben, hónapokban szinte minden a lelkesedésről szól. Az új logó, eszközök vásárlása, a nyitvatartás első napja, az első vevő. De a vállalkozás nemcsak egy álom, hanem számok, tények és...

A vállalkozások halála (1. rész)

„Egy álom, ami rémálommá válhat” – Miért mennek tönkre a mikrovállalkozások?Képzeld el, hogy sétálsz a városod főutcáján. Egyik oldalon egy pékség illatozik, mellette egy műkörmös, arrébb vegyesbolt, pár száz méterrel az egyik utcában kis autószerelő műhely. Mindegyik...
A vállalkozások halála (6. rész)

A vállalkozások halála (6. rész)

CSAPNIVALÓ ÜGYFÉLKEZELÉS: ÍGY DOBOD KI A BEVÉTELED ÉS A "JÖVŐPÉNZED" AZ ABLAKON Először is, tisztázzuk mi az a jővőpénz. A jövőpénz az, amit az ügyfeleid az elkövetkezendő időben, napokban, hetekben, hónapokban, vagy években nálad fognak elkölteni és nem a...

A vállalkozások halála (5. rész)

A vállalkozások halála (5. rész)

KÜLSŐ GAZDASÁGI TÉNYEZŐK ÉS PIACI VÁLTOZÁSOK AZ ÜZLETI VILÁGBAN VANNAK DOLGOK, AMIKRE NEM VAGY RÁHATÁSSAL Nagyon fontos, hogy foglalkozz vele: ha nem figyelsz rájuk, összeroppanthatják a vállalkozásodat. Ez az a rész, amit sokan szeretik kifogásként használni:„Drága...

A vállalkozások halála (4. rész)

A vállalkozások halála (4. rész)

A legtöbb mikrovállalkozásban a tulajdonos egyben minden is: vezető, értékesítő, marketinges, könyvelésért felelős, beszerző, futár, ügyfélszolgálat… Ez egy darabig működik is. Sőt, sokan erre büszkék: "én mindent egyedül csinálok!" De egy idő után ez nem hősiesség,...

A vállalkozások halála (3. rész)

A vállalkozások halála (3. rész)

Piackutatás és marketing hiányosságaiAmikor vállalkozóként belevágsz valamibe, természetes, hogy szerelmes vagy az ötletedbe. A terméked vagy a szolgáltatásod szemed fénye lesz. De itt egy nagy igazság: a piacot nem érdekli, hogy neked mi a szíved csücske. A piac azt...

A vállalkozások halála (2. rész)

A vállalkozások halála (2. rész)

Pénzügyi tervezés és forráshiányAmikor elindul egy vállalkozás, az első hetekben, hónapokban szinte minden a lelkesedésről szól. Az új logó, eszközök vásárlása, a nyitvatartás első napja, az első vevő. De a vállalkozás nemcsak egy álom, hanem számok, tények és...

A vállalkozások halála (1. rész)

A vállalkozások halála (1. rész)

„Egy álom, ami rémálommá válhat” – Miért mennek tönkre a mikrovállalkozások?Képzeld el, hogy sétálsz a városod főutcáján. Egyik oldalon egy pékség illatozik, mellette egy műkörmös, arrébb vegyesbolt, pár száz méterrel az egyik utcában kis autószerelő műhely. Mindegyik...

Marketing60
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.